Aύξηση εσόδων για Facebook και Twitter

Σημαντική αύξηση των εσόδων του Facebook

Εντυπωσιακά ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα του Facebook, το οποίο στο Γ΄ τρίμηνο του 2014 κατέγραψε αύξηση εσόδων 90% και αύξηση πωλήσεων 60%.  

Aύξηση εσόδων για Facebook και Twitter

Τι και αν νέες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ξεφυτρώνουν κάθε μέρα “σαν τα μανιτάρια”, το Facebook συνεχίζει να έχει την πρωτοκαθεδρία με 1,35 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Ο μέσος όρων των mobile χρηστών ανά μήνα έφτασε το 1.12 δισεκατομμύριο πράγμα που σημαίνει 29% αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Η αύξηση των χρηστών επιφέρει και αύξηση κερδών για την εταιρεία. Το 64% των εσόδων του Facebook προέρχεται από τις διαφημίσεις και το 66% των διαφημίσεων αυτών προέρχονται από mobileΤα κέρδη του ανήλθαν έτσι σε 806 εκατ. δολ. ή 30 σεντς ανά μετοχή, έναντι 425 εκατ. δολ. ή 17 σεντς ανά μετοχή πέρυσι. Τα έσοδα ξεπέρασαν τα 3 δισ. δολ.

Είχαμε ένα καλό δεύτερο τρίμηνο δήλωσε σχετικά ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του «βασιλιά» των κοινωνικών δικτύων. «Η κοινότητά μας συνέχισε να αναπτύσσεται, και βλέπουμε πολλές ευκαιρίες μπροστά μας καθώς συνδέουμε τον υπόλοιπο κόσμο».

Αύξηση εσόδων, διεύρυνση ζημιάς για το Twitter

 

Aύξηση εσόδων για Facebook και Twitter

 Έσοδα ύψους 250,5 εκατ. δολ. παρουσίασε το Twitter στον οικονομικά απολογισμό του πρώτου τριμήνου του 2014, με ταυτόχρονη διεύρυνση ζημιών στα 132,36 εκατ. δολ. Αυξημένα κατά 119% εμφανίζονται τα έσοδα του Twitter για το πρώτο τέταρτο του έτους, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Έτσι, από τα 114,3 εκατ. δολ. τα έσοδα έφτασαν στα 250,5 εκατ. δολ.

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν και τα έσοδα που προήλθαν από διαφήμιση, με 226 εκατ. δολ. (125%), το 80% εκ των οποίων αντιστοιχεί σε έσοδα από διαφημίσεις σε συσκευές mobile.

Ωστόσο η εταιρεία καταγράφει διογκωμένες ζημιές, με 132,36 εκατ. δολ., έναντι 27,03 εκατ. δολ. πέρυσι.Παρά το γεγονός ότι οι χρήστες του Twitter αυξήθηκαν κατά 23% στο γ' τρίμηνο του έτους, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας δεν συνοδεύτηκαν από ανάλογο ενθουσιασμό.Έτσι, η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε σημαντικά, ενώ τα έσοδα από τη νέα υπηρεσία μηνυμάτων δεν ήταν τα προσδοκώμενα.Οι μετοχές, συγκεκριμένα, υποχώρησαν κατά 9% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. 

Ταυτόχρονα το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε αύξηση των μηνιαίων ενεργών χρηστών στους 255 εκατ., έναντι  241 εκατ. χρήστες στο προηγούμενο τρίμηνο, που αντιστοιχεί σε αύξηση ετήσιου ποσοστού 25%.