Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters

Η χρήση ενημερωτικών δελτίων για την προβολή και προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος είναι από τις πλέον δοκιμασμένες και αποτελεσματικές πρακτικές online marketing. Ορισμένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα της χρήσης των newsletters σε web sites ηλεκτρονικού εμπορίου είναι: 

 

  • Στοχευμένη προώθηση προϊόντων με το email των πελατών σας
  • Προσωποποιημένα μηνύματα με βάση τις προτιμήσεις των πελατών σας
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα (delivered emails, opened emails,...)
  • Χαμηλό κόστος με ιδιαίτερα υψηλό ROI (Return On Investment)
  • Μεγάλα ποσοστά επιτυχίας εφόσον βέβαια στηρίζεται σε οργανικές λίστες email (permission based email marketing)

Το τελευταίο πλεονέκτημα αποτελεί και βασικό πρόβλημα των περισσότερων νέων web sites ηλεκτρονικού εμπορίου μια και η δημιουργία οργανικών λιστών με τα emails των πελατών είναι μια χρονοβόρα - ζωτικής σημασίας - διαδικασία.

Αυξήστε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με στοχευμένα newsletters

Συνοψίζοντας, τα σημαντικότερα στοιχεία για την επιτυχή εφαρμογή email marketing από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι :

  • Επίκαιρο και ακριβές περιεχόμενο
  • Προσωποποιημένο μήνυμα στη «γλώσσα» των πελατών σας
  • Ελκυστική εμφάνιση συνεπής με την αισθητική του eShop
  • Permission based – αποφύγετε την αγορά email lists από third party services !!!
  • Τακτικά χρονικά διαστήματα αποστολής χωρίς να το παρακάνετε όμως!!!  Το χρονικό διάστημα που θα πρέπει να μεσολαβήσει μεταξύ της αποστολής δύο ενημερωτικών δελτίων καθορίζεται κυρίως από το είδος των προϊόντων σας και από τις προτιμήσεις των πελατών σας.
  • Σύνδεσμοι σε σελίδες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, κυρίως προϊόντων ή κατηγοριών
  • Σύνδεσμος απεγγραφής (unsubscribe) από το newsletter

Ο βασικότερος λόγος για τη χρήση των ενημερωτικών δελτίων ιδιαίτερα προς τους νέους πελάτες σας είναι η δημιουργία ενός καναλιού συνεχούς επικοινωνίας προκειμένου να τους υπενθυμίζεται την ύπαρξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με χρήσιμες πληροφορίες και προσφορές.

Οι πελάτες σας καθημερινά «βομβαρδίζονται» από πληθώρα επιλογών για online shopping. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό να σας ξεχάσουν. Παρόλα αυτά όμως, σπανίως ξεχνάνε να ελέγξουν το inbox του email τους. Ένα σωστά προγραμματισμένο και στοχευμένο ενημερωτικό δελτίο θα τους υπενθυμίσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και θα τους ενημερώσει για νέα προϊόντα και προσφορές που ενδεχομένως οδηγήσουν σε πώληση.

Οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις των πελατών σας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα βοηθά στην αύξηση των πωλήσεων και στη βελτίωση της επικοινωνίας μαζί τους. Το κόστος απόκτησης ενός νέου πελάτη είναι τουλάχιστον δύο φορές μεγαλύτερο από το κόστος της πώλησης σε ένα υφιστάμενο πελάτη σας. Οι πελάτες σας γνωρίζουν ήδη για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τις προσφορές σας. Έχουν ήδη ψωνίσει από εσάς και έχουν αναπτύξει μια οικειότητα με την φίρμα σας. Με κατάλληλα στοχευμένα μηνύματα μπορείτε να βελτιώσετε της πωλήσεις σας και να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών σας ενημερώνοντας τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.

Το ενημερωτικά δελτία είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας και ν’ αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με στοχευμένο κοινό. Ένα καλό eShop software θα πρέπει να προσφέρει τουλάχιστον τα ακόλουθα λειτουργικά χαρακτηριστικά:

  • Κονσόλα διαχείρισης  και αποστολής των ενημερωτικών δελτίων απευθείας από το web admin interface του ηλεκτρονικού σας καταστήματος
  • Λειτουργία εγγραφής στο newsletter τόσο για τους απλούς επισκέπτες όσο και για τους πελάτες σας (συνήθως opt-in επιλογή κατά το check-out)
  • Λειτουργία επαλήθευσης των email
  • Δυνατότητα παρακολούθησης των αποτελεσμάτων κάθε καμπάνιας
  • Δυνατότητα κατηγοριοποίησης των email λιστών για στοχευμένη αποστολή δελτίων ανά κατηγορίες
  • Λειτουργία un-suscribe και φόρμα απεγγραφής με δυνατότητα feedback
  • Περιβάλλον δημιουργίας και σχεδιασμού του περιεχομένου του newsletter

Για αυτούς που χρησιμοποιούν third party email marketing services όπως το mailchimp θα πρέπει να επιβεβαιώσουν με τον προμηθευτή της πλατφόρμας ecommerce ότι θα μπορεί να διασυνδέσει τις λειτουργίες newsletter του λογισμικού με το API της third party υπηρεσίας (integration).

Η Synergic Software διαθέτει ολοκληρωμένο πορτφόλιο υπηρεσιών και λύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου με προηγμένες λειτουργίες διαχείρισης email campaigns.

Ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες διασύνδεσης εφαρμογών και για την κατασκευή eshop και συστημάτων eCommerce που υλοποιεί η εταιρεία μας.  

Tags: email marketing , newsletter , ηλεκτρονικο εμποριο , κατασκευή eshop