E-Commerce προτεραιότητες για 110 από τις μεγαλύτερες εταιρίες λιανικής πώλησης στη Βρετανία για το 2013

Καθώς ολοκληρώθηκε το 2012 μια ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce). Η έρευνα έγινε από την Survey Monkey για λογαριασμό της SLI Systemsκαι συμμετείχαν 110 εμπορικές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης. Από τους συμμετέχοντες:

  • 16,5% δραστηριοποιείται 100% online

  • 17,5% δραστηριοποιείται 75%-99% online

  • 20,2% δραστηριοποιείται 50%-74% online

  • 10,1% δραστηριοποιείται 25%-49% online

  • Οι υπόλοιποι δραστηριοποιούνται σε ποσοστό λιγότερο από το 25% online
 E-Commerce προτεραιότητες για 110 από τις μεγαλύτερες εταιρίες λιανικής πώλησης στη Βρετανία για το 2013

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις online εμπορικές επιχειρήσεις λιανικής που συμμετείχαν στην έρευνα για το χρόνο που πέρασε ήταν:

  • αύξηση των μετατροπών επισκεπτών CRO (των eShop) σε πελάτες 60%

  • προσέλκυση περισσότερων πελατών στην ιστοσελίδα τους 55%

  • επέκταση δραστηριοτήτων εκτός συνόρων 22%

  • βελτίωση των Logistics 18%

Οι επιχειρήσεις αυτές δραστηριοποιηθήκαν περαιτέρω για την αγοραστική περίοδο των γιορτών (Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά 2012) με τις ακόλουθες δράσεις:

  • περισσότεροι από τους μισούς βελτίωσαν το SEO

  • 33% βελτίωσε τα οπτικό υλικό και τα μέσα που χρησιμοποιεί για την προβολή των προϊόντων (περισσότερες φωτογραφίες, λειτουργίες video κ.α.)

  • 33% βελτίωσε τις λειτουργίες πλοήγησης στις ιστοσελίδες του e-shop

  • 28% έκαναν τις κατάλληλες αναβαθμίσεις και αναπροσαρμογές για περισσότερο σχετικά αποτελέσματα στις αναζητήσεις

Όσον αφορά στις προτεραιότητες για το 2013 οι πιο δημοφιλείς απαντήσεις ήταν:

  • 22% βελτιστοποίηση στις αναζητήσεις εντός του eShop (web site search)

  • 17% αναβάθμιση σε θέματα σχετικά με το SEO

  • 15% mobile commerce (m-commerce: ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω smart phones και tablets)

Από αυτή την έρευνα παρατηρούμε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία:

  • 2/3 των εμπόρων έχουν mobile web site ή σκοπεύουν να δημιουργήσουν το 2013

  • 41% των εμπόρων θα κατασκευάσουν mobile commerce site αυτή τη χρονιά

  • 35% των εμπόρων ήδη χρησιμοποιούν

  • 22% των εμπόρων θα κατασκευάσουν μια mobile εφαρμογή

  • 10% των εμπόρων ήδη χρησιμοποιούν

Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι ότι για το 2013 το 24% των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα σκοπεύουν να βελτιώσουν τη λειτουργία της αναζήτησης της ιστοσελίδας σε πλατφόρμες σχετικές με web mobilecommerce και mobile εφαρμογές. Επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον θα έχει η επόμενη έρευνα στην οποία θα απεικονίζονται τα’ αποτελέσματα που θα επιφέρουν οι βελτιώσεις αυτές (βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών-πελατών, αύξηση του τζίρου και των κερδών).