Κατασκευή eShop και οι διασύνδεσεις με back office εφαρμογές και third party services

Το μεγαλύτερο «κέντρο κόστους» στη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η διαχείριση του. Σκεφτείτε πόσος χρόνος και προσπάθεια χρειάζεται για τη σωστή και έγκαιρη ενημέρωση του κατάλογου προϊόντων, των αποθεμάτων, των παραγγελιών, του αρχείου των πελατών, των προμηθευτών, των κατασκευαστών, των email lists… 

 

Για τις εταιρείες που χρησιμοποιούν συστήματα εμπορικής διαχείρισης και back office εφαρμογές η διασύνδεση των συστημάτων αυτών (application integration) με τα online stores είναι μονόδρομος . Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών μέσω της διασύνδεσης των εφαρμογών επιφέρει πολλαπλά οφέλη, από το κόστος διαχείρισης και τη διασφάλιση της εγκυρότητας των στοιχείων μέχρι την βελτίωση των προσφερόμενων online υπηρεσιών. Οι διασυνδέσεις που θα δημιουργηθούν καθορίζονται από το είδος και τον αριθμό των υφιστάμενων εφαρμογών, και σε ένα μεγάλο βαθμό από την υπάρχουσα τεχνολογική υποδομή. Σε κάθε περίπτωση όμως το κόστος της υλοποίησης των διασυνδέσεων είναι ελάχιστο μπροστά στα αναμενόμενα οφέλη, ιδιαίτερα για μεγάλα και «πολυσύχναστα» eshops.

Κατασκευή eShop και οι διασύνδεσεις με back office εφαρμογές και third party services

Πέρα από την υλοποίηση διασυνδέσεων σε εταιρικό επίπεδο (εσωτερικά), η ανάγκη για χρησιμοποίηση third party online υπηρεσιών - όπως τα payment gateways - καθιστά αναπόφευκτη την υλοποίηση διασυνδέσεων και αυτοματισμών διαλειτουργικότητας. Σε αυτό θα πρέπει να συνυπολογίσουμε την αυξανόμενη τάση αρκετών επιχειρήσεων να αντικαθιστούν τις back office εφαρμογές που λειτουργούσαν ενδοεπιχειρησιακά με εξωτερικές online υπηρεσίες (π.χ. Online CRM services).

 

Τύποι εφαρμογών ή web υπηρεσιών που διασυνδέονται με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

  • Προηγμένη λειτουργία αναζήτησης προκειμένου οι χρήστες να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα το προϊόν που ψάχνουν (διαχείριση ορθογραφικών λαθών, συνώνυμα, σχετικά προϊόντα, φίλτρα και ταξινόμηση αποτελεσμάτων, χρήση σύνθετων όρων-χαρακτηριστικών π.χ. χρώμα και μέγεθος)
  • Εξατομικευμένες προτάσεις – προσφορές προϊόντων (personalized recommendations) για καλύτερο up-selling και cross-selling
  • Σύγχρονα εργαλεία προβολής των προϊόντων (video, 360 φωτογραφίες, ψηφιακοί κατάλογοι, δειγματολόγια, δυναμική παραμετροποίηση του προϊόντος, κλπ.) με λειτουργίες αλληλεπίδρασης με το κοινό σας (σχολιασμός, κριτικές, ratings κλπ)
  • Εναλλακτικές υπηρεσίες και τρόποι ηλεκτρονικών πληρωμών – Payment Gateways
  • Mobile eShop (m-Commerce) για πρόσβαση και αγορές από το κινητό
  • Social marketing και shopping για να ενημερώνετε και να επικοινωνείτε με το κοινό σας από το Facebook και τα social media
  • Analytics και online reporting (Google Analytics, Woopra , Clicky, κλπ.) για τον έλεγχο της επισκεψιμότητας και της απόδοσης (conversions και πωλήσεις) του eShop
  • Email marketing υπηρεσίες όπως το MailChimp
  • Σύστημα παρακολούθησης απόδοσης και αξιοπιστίας του eShop software (χρόνος απόκρισης, up-time, χρόνος φόρτωσης σελίδων, χρόνος συναλλαγών κλπ.)
  • Ενδοεταιρικά επιχειρησιακά συστήματα (ERP, CRM, Inventory Management, SCM, κλπ.)
  • Συστήματα Point Of Sale (POS) για την συνολική παρακολούθηση των πωλήσεων (on-line και off-line) της εταιρείας σας

 

Κατασκευή eShop και οι διασύνδεσεις με back office εφαρμογές και third party services2

Για τις εταιρείες που βρίσκονται στη διαδικασία επιλογής eshop software και ecommerce vendor ένα από τα στοιχεία που θα πρέπει να συνεκτιμηθούν στη διαδικασία αξιολόγησης είναι οι δυνατότητες διαλειτουργικότητας των προσφερόμενων συστημάτων. Η ύπαρξη ανοιχτού και επεκτάσιμου περιβάλλοντος διεπαφής (API) των βασικών λειτουργιών του ecommerce συστήματος είναι ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια αξιολόγησης. Χωρίς αυτό η υλοποίηση διασυνδέσεων θα αποβεί ιδιαίτερα χρονοβόρα και πολύπλοκη (βλέπε κόστος…).

Ενημερωθείτε για τις σύγχρονες λύσεις και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου της Synergic Software εδώ.

Μάθετε για τις υπηρεσίες διασύνδεσης εφαρμογών και τις διαδικασίες για την κατασκευή eshop και συστημάτων eCommerce που εφαρμόζει η εταιρεία μας.  

Tags: ecommerce , eshop software , δημιουργία eshop , ηλεκτρονικο εμποριο , κατασκευή eshop , κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

24 Νοε 2011 - 00:00:00