Prestashop 1.6: Νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις

H νέα έκδοση του Prestashop 1.6 κυκλοφόρησε επίσημα στις 17 Μαρτίου! Με αφορμή το γεγονός αυτό εγκαταστήσαμε τη δημοφιλή e-commerce πλατφόρμα για ένα γρήγορο test drive και σας παρουσιάζουμε συνοπτικά τους εντυπωσιακούς νεοτερισμούς και τις βελτιώσεις του storefront.

Prestashop 1.6: Νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις

Πρώτη καινοτομία της 1.6 είναι η χρήση responsive template το οποίο επιτρέπει στο e-shop να προβάλλεται σωστά σε όλες τις οθόνες, ανεξάρτητα από το μεγέθους και είδους της συσκευής (mobile, tablet, laptop κλπ.). Επιπλέον, επιτρέπει σε χρήστες χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις με λίγα μόνο κλικ να αλλάζουν τα χρώματα και τις γραμματοσειρές στο e-shop.

Prestashop 1.6: Νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις1

Άλλη μια σημαντική βελτίωση είναι ο νέος σχεδιασμός της homepage. Βασικά χαρακτηριστικά της είναι τα ακόλουθα:

  • Ελκυστικά, προσαρμόσιμα banners, ώστε να δίνετε έμφαση και να προβάλετε κατάλληλα τις πληροφορίες που επιθυμείτε (εκπτώσεις, διαφημιστικές καμπάνιες, προωθητικές κινήσεις, best sellers, νέα προιόντα κλπ).
  • Νέο μοντέρνο footer με επισημάνσεις και εικονίδια, που ενισχύουν την αξιοπιστία σας απέναντι στους πελάτες και τους επισκέπτες του e-shop.
  • Ένα πλούσιο δυναμικό menu, ώστε το e-shop σας να έχει όσες κατηγορίες προϊόντων θέλετε, με δυνατότητα προβολής banners και photo μέσα στο menu για να τονίσετε αποτελεσματικότερα τις κατηγορίες των προϊόντων σας.
  • Βελτιωμένο καλάθι αγορών με τεχνολογία ajax.
  • Επιβεβαίωση της προσθήκης του προιόντος στο καλάθι αγορών. Όταν ο πελάτης βάλει με επιτυχία ένα προιόν στο καλάθι του, τότε εμφανίζεται στην οθόνη μήνυμα επιβεβαίωσης προβάλλοντας στον πελάτη σας μια σειρά άλλα προιόντα, προτρέποντάς τον έμμεσα να κάνει και πρόσθετες αγορές.
  • Η λειτουργία «Quick View», που επιτρέπει στον επισκέπτη να καταλάβει γρήγορα τις βασικές ιδιότητες ενός προϊόντος.
Prestashop 1.6: Νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις2

Ο κατάλογος παρέχεις δύο διαφορετικούς τρόπους προβολής των προϊόντων ανά κατηγορία, ο επισκέπτης του e-shop μπορεί να επιλέξει να βλέπει τα προϊόντα στον κατάλογο ως λίστα ή ως οριζόντια σειρά εικόνων. Επίσης, μπορεί να «φιλτράρει» τα αποτελέσματα βάσει ιδιοτήτων όπως η τιμή, το χρώμα, το brand κλπ. Έτσι η πλοήγηση γίνεται ιδιαίτερα εύκολη και αποτελεσματική.

Η διάταξη των πληροφοριών για κάθε προϊόν έχει βελτιωθεί και ο πελάτης μπορεί να γράφει κριτικές για τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Το προϊόν μαζί με το σχολιασμό και ένας σύνδεσμος προς το e-shop εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό ουσιαστικά στέλνει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα νέους επισκέπτες και υποψήφιους αγοραστές.

Prestashop 1.6: Νέα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις3

Με περισσότερα από 150.000 ηλεκτρονικά καταστήματα και μια ενεργή κοινότητα 500.000 μελών, το Prestahop είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα. Με επτά έτη στην αγορά το Prestashop έχει επιτύχει παγκόσμια αποδοχή ως μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες e-Commerce ανοιχτού κώδικα (open source) αποδεικνύοντας συνεχή εξέλιξη. Σε επόμενο post θα παρουσιάσουμε τις εντυπωσιακές λειτουργίες και τους νέους αυτοματισμούς που περιλαμβάνονται στην ριζικά επανασχεδιασμένη κονσόλα διαχείρισης  του Prestashop 1.6.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ…

Tags: ηλεκτρονικο εμποριο